Patienten<wbr>portaal Mijn Basalt

Patientenportaal Mijn Basalt

Momenteel ervaren sommige patiënten problemen bij het inloggen op mijn.basalt.nl. Bij sommigen laadt de DigiD-pagina wel, terwijl anderen daar niet komen.

Dit komt omdat de browser de oude website-instellingen (cache) onthoudt. Dit kan worden opgelost door de cache van de browser te legen.

Wat kunt u doen?

  1. Wis het geheugen van uw internetbrowser (cache).
  2. Open daarna de website opnieuw.

Cache legen Edge:

  1. Open de Edge-browser.
  2. Klik rechtsboven op de drie puntjes (menu).
  3. Ga naar Instellingen.
  4. Klik links in het menu op Privacy, zoeken en services.
  5. Scroll naar beneden en klik onder "Browsegegevens wissen" op de knop Kies wat u wilt wissen.
  6. Selecteer alleen Gecachte afbeeldingen en bestanden.
  7. Kies een tijdsbereik (bijvoorbeeld "Alles").
  8. Klik op Nu wissen.
  9. Sluit de browser en open deze opnieuw

Cache legen Chrome:

  • Open de Chrome-browser.
  • Klik rechtsboven op de drie puntjes (menu).
  • Ga naar Instellingen.
  • Klik links in het menu op Privacy en beveiliging.
  • Kies Browsegegevens wissen.
  • Selecteer alleen Gecachte afbeeldingen en bestanden.
  • Kies een tijdsbereik (bijvoorbeeld "Alles").
  • Klik op Gegevens wissen.
  • Sluit de browser en open deze opnieuw

 

Mijn Basalt biedt beveiligde toegang tot uw persoonlijke online patiëntendossier. Door inzage in uw dossier blijft u nauw betrokken bij uw revalidatie en bent u beter in staat om mee te denken en te beslissen over uw behandeling. Om in te loggen in het patiëntenportaal heeft u DigiD nodig. 

Uw rooster voor de komende twee weken is inzichtelijk vanaf donderdag 24.00 uur. 

  • Inloggen Mijn Basalt

    Mijn Basalt

    Videoconsult


     


  • Wilt u gemachtigd worden om toegang te krijgen tot het patiëntenportaal van de patiënt? Dat kunt u regelen via DigidD Machtigen. Ga hiervoor naar www.digid.nl.

    Als u gemachtigd bent voor inzage in het patiëntenportaal van een patiënt van Basalt, dan logt u in met uw eigen DigiD (niet die van de patiënt).

     

  • Het printen van een webpagina is afhankelijk van de browser die u gebruikt. Over het algemeen kan het printen gestart worden door te drukken op de volgende toetsen op uw toetsenbord CTRL P.

Heeft u een andere vraag?

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Of heeft u een vraag over een ander onderwerp? Neem dan contact met ons op.

Terug naar de patiëntenhelpdesk