Quest manager vragen<wbr>lijsten

Quest manager vragenlijsten

U bent of komt in behandeling bij Basalt. Daarom kunt u binnenkort via de e-mail online vragenlijsten verwachten. Deze vragenlijsten gebruiken wij om uw behandeling zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij uw situatie en om uw behandeling te evalueren.

Lees de informatiefolder Quest Manager

Bekijk de instructiefilm Quest Manager

    • Lees de instructie die bij de vragenlijst wordt gegeven goed door.
    • Bij iedere vraag geeft u het antwoord dat het meest op uw situatie van toepassing is. U kunt daarvoor het rondje met uw antwoord aanklikken met uw muis. Bij open vragen kunt u tekst invullen.
    • U kunt maximaal 1 vraag terug om een antwoord te wijzigen. Bijvoorbeeld: Wanneer u bij vraag 3 bent, kunt u uw antwoord op vraag 2 nog wijzigen, maar het antwoord op vraag 1 kunt u dan niet meer wijzigen.
    • Vragen die gemarkeerd zijn met een rood sterretje zijn verplicht om in te vullen.
    • Als u alle vragen heeft ingevuld, kunt u de button ‘definitief opslaan’ klikken.
    • Als alle vragen zijn ingevuld, zal een scherm verschijnen met de tekst dat de gegevens zijn verwerkt en worden verzonden.

    Het kan zijn dat u gevraagd wordt om meerdere vragenlijsten achter elkaar in te vullen. Omdat wij gebruik maken van standaard vragenlijsten waarin geen wijzigingen mogen worden aangebracht, kan het voorkomen dat vragen op elkaar lijken.

    • U kunt proberen de link via een ander emailadres en/of webbrowser te openen.
    • Het kan liggen aan de beperkingen die zijn ingesteld, wat u wel en niet kunt openen. Bekijk uw instellingen.
    • De link naar de vragenlijst is verlopen. In uw uitnodigingsemail met het verzoek de vragenlijst in te vullen staat een datum tot wanneer de link beschikbaar is.

    Is de link verlopen of lukt het openen van de vragenlijst om een andere redenen toch niet, neem contact op met het medisch secretariaat van de locatie waar u onder behandeling bent. 

  • De e-mail met de link naar de vragenlijst wordt verzonden door NoReply Basalt.  Maakt u gebruik van Microsoft Outlook en heeft u de e-mail niet ontvangen, dan is het mogelijk dat deze is blijven hangen in de Ongewenste mail / Spam van uw webmail-account. Log in bij uw internetprovider (bijv. webmail.xs4all, ziggo.nl/mail of outlook.live.com) en check daar de Ongewenste mail / Spam. Als de e-mail daar staat, klik dan met de rechter muisknop op e-mail en kies voor ‘Niet ongewenst’. Krijgt u die optie niet, kies dan voor ‘Verplaatsen’ en verplaats de e-mail naar ‘Postvak in’.

  • Neem contact op het medisch secretariaat van de afdeling waar u onder behandeling bent. Bespreek of het invullen op een andere manier misschien wel mogelijk is, het op papier toesturen van de vragenlijsten kan een mogelijkheid zijn. Indien het te belastend is om de lijsten in te vullen is het ook goed dit te bespreken.
     

  • Wij maken gebruik van standaard vragenlijsten. Wanneer u gevraagd wordt meerdere vragenlijsten achter elkaar in te vullen, kan het voorkomen dat vragen op elkaar lijken. Aan deze standaard vragenlijsten mogen geen wijzigingen worden aangebracht. Wij vragen u toch alle vragen te beantwoorden.

  • Tijdens het invullen van de vragenlijst, kunt u maximaal 1 vraag terug om het antwoord in te zien of te wijzigen. Lees elke vraag daarom goed door en bekijk alle antwoordopties voordat u uw keuze maakt. Een voorbeeld: u bent bij vraag 3 van de vragenlijst. U kunt uw gegeven antwoord op vraag 2 nog inzien of wijzigen door op het pijtje < linksboven de vraag te klikken. Het antwoord gegeven op vraag 1 kunt in niet meer wijzigen.

    • Vragen met een rood sterretje zijn verplicht. Deze vragen moeten ingevuld zijn, anders kan de vragenlijst niet worden opgeslagen.
    • Sommige vragenlijsten bevatten een “thermometer”. Deze vraag kunt u beantwoorden door op de blauwe balk in de thermometer te klikken. Er verschijnt een blauw bolletje waar u geklikt hebt.

    Mocht afsluiten van de vragenlijst toch niet lukken dan kunt u contact opnemen met het medisch secretariaat van de afdeling waar u onder behandeling bent.

  • Ja, dat kan. Het systeem slaat uw antwoorden automatisch op. Als u wilt stoppen klikt u op de button ‘onderbreken’ (rechts bovenin). Het systeem verbreekt dan de verbinding. Als u op een later moment de vragenlijst verder wilt maken, heeft u geen gebruikersnaam of wachtwoord nodig. Als u weer op de link in uw e-mail klikt, kunt u verdergaan met de vragenlijst waar u gebleven was.

  • Nee, u heeft geen gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Als u een tijdje niets invult, verbreekt het systeem de verbinding. Als u weer op de link in uw e-mail klikt, kunt u verdergaan met de vragenlijst. 

  • Nee, uw antwoorden blijven behouden. Het systeem slaat uw antwoorden automatisch op. Als u een tijdje niets invult, verbreekt het systeem de verbinding. Als u weer op de link in uw e-mail klikt, kunt u verdergaan met de vragenlijst.

  • De afspraak gaat dan gewoon door. Wel willen we graag van u weten waarom het niet lukte om de vragenlijst in te vullen. Wellicht is dat omdat bijvoorbeeld de vragen niet duidelijk genoeg zijn of omdat de verbinding wegvalt. Wij kunnen dan het probleem voor u oplossen en de vragenlijst verbeteren.

  • Alleen behandelaren die rechtstreeks betrokken zijn bij uw behandeling, hebben toegang tot de gegevens. Zij hebben een geheimhoudingsplicht. Zie ook ons privacybeleid.

    Als wij uw antwoorden willen gebruiken voor wetenschappelijk onderzoek, dan gebeurt dat altijd anoniem. De onderzoekers weten dan niet van wie de antwoorden afkomstig zijn. We vragen u vooraf om uw toestemming als we de antwoorden voor wetenschappelijk onderzoek willen gebruiken.

  • Wij versturen ook vragenlijsten na de revalidatie, zodat wij ook een beeld krijgen hoe het met u gaat na de revalidatie. Daarnaast kunnen de vragenlijsten worden gebruikt door de nazorgconsulent indien van toepassing.

Heeft u een andere vraag?

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Of heeft u een vraag over een ander onderwerp? Neem dan contact met ons op.

Terug naar de patiëntenhelpdesk